Κυκλοφοριακή Αγωγή
Οι διδακτικοί στόχοι που μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω της Κυκλοφοριακής Αγωγής είναι οι εξής:
1. Γνωστικοί
- Να γνωρίσουν οι μαθητές τι σημαίνει «Κυκλοφοριακή Αγωγή».
- Να αντιληφθούν με σαφήνεια πώς λειτουργούν τα σήματα και τι σημαίνει το καθένα.
- Να μπορούν σε κάποια δεδομένη στιγμή να εφαρμόσουν με επιτυχία αυτά που θα μάθουν κατά τη διάρκεια της εργασίας.
- Να αναγνωρίσουν τα λάθη στην οδική τους συμπεριφορά και να καταφέρουν να τα διορθώσουν.
2. Ψυχοκινητικοί
- Ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων των παιδιών με εργασίες δημιουργικές, θεατρικό παιχνίδι και άλλες δραστηριότητες.
3. Συναισθηματικοί
- Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε διάφορα θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.
- Να αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση.
- Να αποκτήσουν θετική στάση στα θέματα οδικής ασφάλειας.
4. Κοινωνικοί
- Εργασία σε ομάδες.
- Ανάπτυξη πρωτοβουλιών από τους μαθητές.
- Αρμονική συνεργασία και ανάπτυξη δημιουργικής εργασίας.
- Με αφορμή την ανάγνωση ενός κειμένου από το βιβλίο Σαμπέ-Γκοσίνι «ο μικρός Νικόλας έχει προβλήματα. Προβληματισμός συζήτηση με θέμα «τα τροχαία ατυχήματα και πώς να τα αποφύγουμε
- Αναζήτηση άλλων κειμένων από το διαδίκτυο ? εφημερίδες ? κείμενο Καββαθά από τα βιβλία της Ε.Ζ, Ε? και ΣΤ
- Χωρισμός σε ομάδες ? ερευνούν καταγράφουν ? σκέπτονται – επικοινωνούν